ВЛАШКА ГОЗБА

ВЛАШКА ГОЗБА
Корице веома ретких првих издања Дела Б. Т.

Translate

Претражи овај Архипелаг

четвртак, 18. мај 2017.

ИЗВОДИ / Белатукадруз


Изводи из бележница (лето 1973)

Нисам могао да заспим до пред зору – зашто? Зар зато што сам гутао текстове немачких експресиониста, дубоко меланхоличне, који су одговор на једну горку стварност која се ничим другим није могла зауставити, изменити, па ни патњом. Ја сам –помислих  –прошао кроз свој ескпресионизам  али још увек сам у периоду кад све дубоко примам и кад мој меланхолични карактер брзо може планути, као отворебо буре пуно нафте  у близини макар једног упаљеног палидрца шибице...

Печурке...

Волим вечерње шетње високим бедемом железничке пруге, где ме свеж ваздух натопљен мирисима  поља запљускује као струје на прекоокеанском броду. Лепота брегова с ону страну  Пека, магла, магла вечерња, пућпурикање препелица, испуњавају ме као поглед девојке чија ми је наклоност одавно позната, ми немамо другог сведока и свештеника до самоћу... Све је некако присно, близу, блиставо, као после краткотрајног пљуска. Волим вечерње шетње високим бедемом пруге после изненадних поподневних пљускова, кад појаси поља, врбака, ливаде, дрвеће, падине брегова немају довољно сунца и времена да их осуши, па се испаравју и пуше, као  стотине наргила.

       = извор: извод из бележнице „16. 07. – 15. 08 1973“

Нема коментара:

Постави коментар

НОБЕЛОВА НАГРАДА / Белатукадруз

АРХИВ КЊИЖАРЕ ПИСАЦА - ПЕЛИКАН

АРХИВ КЊИЖАРЕ ПИСАЦА - ПЕЛИКАН
планетарни начин набавке књига и часописа

Популарни постови