ВЛАШКА ГОЗБА

ВЛАШКА ГОЗБА
Корице веома ретких првих издања Дела Б. Т.

Translate

Претражи овај Архипелаг

понедељак, 4. јул 2016.

Из дневника


9.09.2012.
   

Ова се свеска не сме цепати, удаљавати, уништавати. - То је било написано у једној свесци,
 коју сам поцепао, уништио, удаљио за сва времена.Остале су само ове 4 странице.
Мало пре дошао из центра града. Све је компликовано. Саобраћај...
 Синоћ сам публиковао наставак бр. 8.Враћајући се на Лабудово брдо, запазио сам,
 да у градском аутобусу има 17 путника плус шофер. Док смо пролазили крај цркве на
 Чукаричкој падини, видео сам да су се прекрстили само три путника. 1/6. То је факат.
 
(Више од сто година је трајало обезбожавање!) (Накнадно дописана напомена: то је била
 најнепопуларнија интернет-локација "Сазвежђа ЗАВЕТИНЕ", та на којој сам почео да
публикујем први роман-литургију на свету. Ма, кога брига за то?)

Синоћ сам публиковао осми наставак, и видео сам - то је погледало 38 посетилаца.
 Вероватно случајних?Слаба посета.Али - кроз време ће - веровао сам - посећеност порасти.
 (Накнадно додато : тј. седам месеци касније: Преварио сам се!!!)
Да ли је добро то што радим? Што свој, можда најдубљи роман - поклањам човечанству
 будзашто? - Нисам имао избора, зар не, на крају крајева?

Одустао сам од публиковања романа после неких тридесетак наставака. Са извесном горчином.
Бисери се не износе пред свиње?Не износе!!
(.......) 

Нема коментара:

Постави коментар

НОБЕЛОВА НАГРАДА / Белатукадруз

АРХИВ КЊИЖАРЕ ПИСАЦА - ПЕЛИКАН

АРХИВ КЊИЖАРЕ ПИСАЦА - ПЕЛИКАН
планетарни начин набавке књига и часописа

Популарни постови